Saturday, February 14

The end...


Så, då var det avslutat.

Blev avtackad på jobbet igår, jättekul och aningen generande, många fina ord. Fick två väckarklockor av företaget, en liten pik, månne? : ) Sen fick jag en överraskningsfest. Satt i möte och helt plötsligt drog trance-musik igång från min dator (har haft Olles högtalare med subwoofer där, så det blir rätt bra drag när man skruvar upp). Aha, tänkte jag, nu händer nåt. Tror ändå jag inte insåg att nåt var på gång, trodde bara nån lekte med musiken. Har varit så stressad på sistone att jag b
livit helt trög i synapserna, så inte förrän Lidija kom in och sa "Det är nåt fel på din dator, du måste komma och kolla", började jag ana oråd. När jag kommer till fika-rummet sitter hela företaget uppradade med tyska flaggor på borden, öl och vin. Jag fick en tyroler-hatt ("Tirol ligger i Österrike, grrrr" sa Sabi), en lösmustasch, en 1-liters ölsejdel, en RTI-skjorta och en bunt Metro-tidningar (jag har varit RTI-leverantör av den). På bilden här ovanför ser du hur snygg jag var! : ) Sen kom 8 pizzor som tilltugg och jag funderade hur folk skulle kunna ha nån aptit två timmar senare när middagen var bokad. Fick då veta att middagen var ombokad till kl 19.

Vi kom till Taverna Mykonos, alla kom i tid, alla fick mat (till slut), stället var jättemysigt och maten jättegod. Det blev lite varmt, eller mycket varmt, men det var inga problem. En väldigt lyckad kväll i trevligt sällskap!

Just det, slutspelsskägget har åkt av också...Se före och efter-bilderna
nedan. ; )

No comments:

Post a Comment