Monday, August 10

tandvärk...

En bit av en av mina tänder behagade lossna när jag o Sabi var på Kina-restaurang i lördags kväll. Den knapriga ankan var tydligen lite för knaprig. God var den iaf...jaja, det här hade väl hänt förr eller senare hursomhelst. Fick precis en sprängande huvudvärk, vet inte om det beror på det, eller om jag druckit eller ätit för lite idag. Tror på tanden, faktiskt. Har tid hos tandläkaren imorrn kl 8, då får vi se hur det går och vad det kostar. Kanske är det adjöss med tanden, har redan lagat den en gång när en bit bröts bort från den, så den är nog inte världens bästa tand har jag på känn. Sen vet jag sen senaste besöket hos tandfén att jag har en visdomstand som inte växt ut utan satt sig på tvären, den bör man nog ta itu med också förr eller senare, men det blir nog en desto värre historia misstänker jag... :(

Förr eller senare ska man väl straffas för att man inte gick till tandläkaren på 6-7 år förut, så...

No comments:

Post a Comment